.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50 درصد نانواییهای مازندران نیاز به بازسازی دارند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در حالی از رضایت مندی 92 درصد شهروندان مازندرانی از ارتقای کیفی نان در استان خبر می دهد که به گفته وی، هنوز بیش از 50 درصد از نانواییهای مازندران نیاز به بازسازی دارند.

مسیح رجبی افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، ضریب کیفیت نان های تولیدی در واحدهای خبازی استان ارتقاء یافته است.
وی خاطر نشان کرد: نانوایان برتر مازندران در مراسمی با نظر و حضور مردم انتخاب تا رغبتی برای نانوایان ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به اینکه کیفیت نان صرفا با واقعی شدن قیمت آن ارتقاء نخواهد یافت تصریح کرد: برای بهسازی نانواییهای مازندران پنج میلیارد تومان در سال 90 اختصاص می یابد.

رجبی با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نوسازی واحدهای خبازی استان اعتبار نیاز است یادآور شد: آموزش صاحبان واحدهای خبازی در سال آینده با جدیت پیگیری می شود.


وی در بخش دیگری از سخنانش از تعهد دولت برای خرید گندم تضمینی با نرخ مصوب 360 تومان طی سالهای برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: مازندران نیز از این قضیه مسثتنی نبوده و کشاورزان مازنی در موعد مقرر نسبت به انجام این مهم اقدام می کنند.

این مسئول شرکت غله در پایان از خرید برنج پرمحصول کشاورزان مازندران به صورت تضمینی در سال 90 نیز خبر داد و افزود: قصد داریم پیک معطلی کشاورزان برای تحویل محصولاتشان در واحدهای خرید را کاهش دهیم.

رجبی در پایان گفت: شرکت های غله در سال 90 هیچ مسئولیتی در قبال توزیع آرد به واحدهای خبازی نداشته و مسئولیت این امر به استانداری و شورای تعزیرات آرد و نان استان محول شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.